pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji

Autor książki:

Barbara Mróz-Gorgoń

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 344 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301235369
ISBN: 978-83-0123-536-9
Data: 2024-04-05
73.82 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.

W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.

Książka "Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji" - Barbara Mróz-Gorgoń - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2024 r. Cena 73.82 zł. Zapraszamy na zakupy!