pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie

Autor książki:

Catherine Seda

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324611294
ISBN: 978-83-246-1129-4
Data: 2009-09-04
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W sieci skutecznego marketingu:
  • Zdobądź i utrzymaj nowych klientów
  • Poznaj tajniki e-commerce
  • Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci
Firmuj swój sukces online

Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie. Pozwala dotrzeć do ogromnej ilości klientów bez generowania dodatkowych kosztów. Umożliwia także przyciągnięcie uwagi prasy, pomagającej w skutecznym kreowaniu marki. Trzeba tylko wiedzieć, jak to się robi. Catherine Seda, weteranka marketingu internetowego, odsłoni przed Tobą wszelkie tajniki skutecznego biznesu online i robotów wyszukiwarek.

Podążaj za radami, które przetestowali giganci międzynarodowego biznesu. Bądź sprytniejszy od spamerów, tak by stosowane przez nich metody działały na Twoją korzyść. Dowiedz się, jak techniki internetowego marketingu pozwoliły innym przedsiębiorstwom zdobyć rozgłos i ugruntować pozycję na rynku.
Ta książka powstała z myślą o konsultantach, przedsiębiorcach, specjalistach ds. marketingu, studentach oraz inwestorach. Zawiera pomysły gotowe do użycia, pełna jest inspirujących wskazówek i historii sukcesów.

Wygeneruj rozwój swojej firmy w sieci:
  • poznaj sekrety marketingu wyszukiwarek,
  • stań się ekspertem w branży i korzystaj ze złotych okazji,
  • spraw, by reklama online przełożyła się na zyski firmy,
  • dowiedz się, co mogą dla Ciebie zrobić media społeczne,
  • sprawdź, jaką wartość mają blogi i czym jest przynęta.

Książka "Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie" - Catherine Seda - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2008 r.