pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia

Autor książki:

Herb Sorensen

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326438103
ISBN: 978-83-2643-810-3
Data: 2012-06-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz się projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.

Aż 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, że nie są oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.

Autor podkreśla, że: * nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty, * wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży, * czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.

Książka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycją towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być też bardzo interesującą lekturą dla samych klientów.

Herb Sorensen jest wybitnym autorytetem w dziedzinie obserwacji i badań zachowań klientów. Od ponad 35 lat zajmuje się prowadzeniem badań w wielu krajach. Opatentowana przez niego technologia Path Tracker przyczyniła się do zrewolucjonizowania strategii marketingowych w sprzedaży detalicznej.

Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!

Książka "Sprzedaż od pierwszego wejrzenia" - Herb Sorensen - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2012 r.