pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce. Mediatyzacja...
Tytuł książki:

Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce. Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych

Autor książki:

Agnieszka Hess

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 340 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788323335276
ISBN: 978-83-2333-527-6
Data: 2013-06-19
35.05  37.80  2.75 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h
Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka proces tworzenia się sfery publicznej, i dalej - społeczeństwa obywatelskiego w warunkach coraz wyraźniej krystalizującej się w naszym kraju demokracji deliberatywnej. Ważnym aspektem tego procesu jest mediatyzacja działania instytucji systemu demokratycznego, w tym przypadku organizacji pozarządowych, działających na polskiej scenie publicznej. Nie mniej istotna jest również artykulacja ich interesów, a także deliberatywna treść działań podejmowanych w wymiarze publicznym. Ten obszar zagadnień stał się przedmiotem badań empirycznych (wywiady pogłębione; analiza zawartości), prowadzonych przez autorkę wśród przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz dziennikarzy mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką sektora pozarządowego. Wyniki badań ujawniają wyraźną asymetrię oczekiwań obu stron co do transmitowanych w przekazie mediów reprezentacji medialnych organizacji pozarządowych oraz sposobów zakotwiczania działalności organizacji pozarządowych w sferze publicznej. To bardzo istotny sygnał, wskazujący, że w procesie komunikacji politycznej pomiędzy organizacjami pozarządowymi i mediami jest jeszcze wiele do zrobienia.

Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

Książka "Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce. Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych" - Agnieszka Hess - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2013 r. Cena 35.05 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Agnieszka Hess - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Europa Środkowa i Wschodnia - wybrane - okładka książki

Europa Środkowa i Wschodnia - wybrane aspekty...

Anna Zielińska-Głębocka, Anna Golejewska (red.)
Czas totalitaryzmu. Stalinizm, - okładka książki

Czas totalitaryzmu. Stalinizm, faszyzm, naziz....

Joanna Szymoniczek, Eugeniusz C. Król (red.)
Produkty podobne:
Religia i kościoły w polskiej przestrzeni - okładka książki

Religia i kościoły w polskiej przestrzeni publicznej

Aleksandra Kusztal, Sławomir Czapnik (red.)