pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Siła konsumpcji. Ujęcie holistyczne

Autor książki:

Anna Olejniczuk-Merta

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
EAN: 9788382704242
ISBN: 978-83-8270-424-2
Data:2025-06-05
Cena wydawcy: 69.00 zł zapowiedź

Opis książki:

Monografia prezentuje nowatorskie, dwuwymiarowe pojmowanie konsumpcji. Pokazuje jej miejsce i rolę w procesach rozwoju jednostki, grup społecznych, społeczeństwa, gospodarki, a także wagę dbałości o przyrodnicze otoczenie człowieka. Ewolucyjne i interdyscyplinarne podejście badawcze pozwoliło na rozszerzenie i pogłębienie wiedzy na temat konsumpcji, zachowania konsumentów oraz ich wpływu na kształtowanie warunków i jakości życia na początku XXI wieku. Przybliżyło też modyfikacje zachowania konsumentów, procesów gospodarowania, użytkowania otoczenia przyrodniczego w wyniku wirtualizacji życia oraz rozwoju sztucznej inteligencji. Publikacja jako efekt holistycznych badań jest kierowana do szerokiego grona środowisk naukowych związanych badaniami i kształceniem w zakresie z nauk społecznych i humanistycznych oraz praktyków gospodarczych, instytucji rządowych, podmiotów badających rynek i konsumpcję. Jej adresatami są także doktoranci i studenci zainteresowani problematyką konsumpcji, jakości życia w świetle zmian zachodzących we współczesnym społeczeństwie i jego kulturze.

Książka "Siła konsumpcji. Ujęcie holistyczne" - Anna Olejniczuk-Merta (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2025 r.