
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2025 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
EAN: | 9788382704242 |
ISBN: | 978-83-8270-424-2 |
Data: | 2025-06-05 |
Opis książki:
Monografia prezentuje nowatorskie, dwuwymiarowe pojmowanie konsumpcji. Pokazuje jej miejsce i rolę w procesach rozwoju jednostki, grup społecznych, społeczeństwa, gospodarki, a także wagę dbałości o przyrodnicze otoczenie człowieka. Ewolucyjne i interdyscyplinarne podejście badawcze pozwoliło na rozszerzenie i pogłębienie wiedzy na temat konsumpcji, zachowania konsumentów oraz ich wpływu na kształtowanie warunków i jakości życia na początku XXI wieku. Przybliżyło też modyfikacje zachowania konsumentów, procesów gospodarowania, użytkowania otoczenia przyrodniczego w wyniku wirtualizacji życia oraz rozwoju sztucznej inteligencji. Publikacja jako efekt holistycznych badań jest kierowana do szerokiego grona środowisk naukowych związanych badaniami i kształceniem w zakresie z nauk społecznych i humanistycznych oraz praktyków gospodarczych, instytucji rządowych, podmiotów badających rynek i konsumpcję. Jej adresatami są także doktoranci i studenci zainteresowani problematyką konsumpcji, jakości życia w świetle zmian zachodzących we współczesnym społeczeństwie i jego kulturze.
Książka "Siła konsumpcji. Ujęcie holistyczne" - Anna Olejniczuk-Merta (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2025 r.