pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375453195
ISBN: 978-83-7545-319-5
Data: 2012-03-30
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.

prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2011 r.