pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Tytuł książki:

Public relations

Autor książki:

Ewa M. Cenker

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 255 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053213
ISBN: 978-83-2705-321-3
Data: 2013-10-08
37.40 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągnąć klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna organizacja - od najmniejszej po międzynarodowe koncerny - nie może lekceważyć znaczenia dobrego wizerunku.

Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części książki jest poświęcona tej tematyce.

Książka "Public relations" - Ewa M. Cenker - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 255 stron i została wydana w 2013 r. Cena 37.40 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Ewa M. Cenker - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Makroekonomia - okładka książki

Makroekonomia

Władysław Balicki
Produkty podobne:
Public relations - okładka książki

Public relations

Ewa M. Cenker