pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Ewa M. Cenker

Ewa M. Cenker - autor


okładka książki - Public relations
Ewa M. Cenker

Public relations

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej
Ewa M. Cenker

Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami - dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy, jak i praktycy. Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations
Ewa M. Cenker

Public relations

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Podręcznik przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od odpowiednich publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne,...
pozycja niedostępna