pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychografia konsumentów

Autor książki:

Paweł Wójcik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 166x236 mm
EAN: 9788363566852
ISBN: 978-83-6356-685-2
Data: 2017-04-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz - dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.

Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.

Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy - dotrze do niego najskuteczniej!

Książka "Psychografia konsumentów" - Paweł Wójcik - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2017 r.