pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Chip Heath

Chip Heath - książki lub utwory autora


Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić - okładka książki
Chip Heath, Dan Heath

Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić

Książka. Wydawnictwo: ZNAK ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Pstryk to poradnik o tym, jak zmieniać. Bez względu na to, czy zamierzasz tylko uporządkować biurko, czy zmienić świat. Nie wahaj się, to łatwe. Pstryk i już. Z książki dowiesz się: - Jak dzięki sześciu prostym zasadom jeden...
Cena: 28.85  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 11.05 
do koszyka

Decyduj. Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy - okładka książki
Chip Heath, Dan Heath

Decyduj. Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Chip i Dan Heathowie, autorzy bestsellerów Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić oraz Made to Stick, podejmują jeden z najważniejszych problemów towarzyszących nam zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym: jak podejmować lepsze decyzje....
pozycja niedostępna

Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić - okładka książki
Chip Heath, Dan Heath

Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić

Książka. Wydawnictwo: ZNAK ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Popularnonaukowa; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Dlaczego tak trudno dokonywać skutecznych i długotrwałych zmian w naszej pracy, w otaczającej nas rzeczywistości i w naszym życiu Chip i Dan Heath twierdzą, że główną przeszkodę w przeprowadzaniu zmian stanowi konflikt między dwoma systemami...
pozycja niedostępna

Sztuka skutecznego przekazu czyli przyczepne koncepcje - okładka książki
Chip Heath, Dan Heath

Sztuka skutecznego przekazu czyli przyczepne koncepcje

Książka. Wydawnictwo: Świat Książki ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Błyskotliwa książka o tym, jak przekonać innych do naszych idei i pomysłów. Autorzy - specjaliści od komunikacji międzyludzkiej - tłumaczą, że sukces sprowadza się do kilku zasad. Są wśród nich: upraszczanie, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność...
pozycja niedostępna