pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza...
książka:

Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 359 s.
Wymiar: 158x233 mm
EAN: 9788380870666
ISBN: 978-83-8087-066-6
Data: 2018-03-01
39.54  59.90  20.36 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - opis książki:

Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne pojęcia "czerwonych oceanów" i "błękitnych oceanów".

Książka Przemiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w szerokie, otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej, stosując procesy i narzędzia, które tu opiszemy. Książka pokazuje, jak krok po kroku budować u swoich ludzi wiarę w siebie i zapewniać sobie nowy wzrost.

Dowiesz się z niej:
- DLACZEGO skupianie się na konkurowaniu prowadzi do utraty szans na wzrost i JAK zacząć myśleć o strategii szerzej, wybiegając myślami poza konkurowanie.

- DLACZEGO myślenie o kreatywnej destrukcji i zakłóceniu jako źródłach innowacji jest ograniczające i JAK można rosnąć dzięki kreacji niedestruktywnej.

- JAK każdy w każdej organizacji może przejść z czerwonego do błękitnego oceanu w systematycznym, pięcioetapowym procesie Przemiany błękitnego oceanu - nie tylko przedsiębiorcy.

- DLACZEGO wiara w siebie jest kluczowa w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu i JAK ją budować.

- DLACZEGO nie powinniśmy budować swojej strategii wzrostu na bazie istniejących warunków środowiskowych i branżowych oraz JAK można je kształtować, aby sprzyjały naszemu wzrostowi.

***
Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej. Przemiana błękitnego oceanu czerpie przełomowe zasady z ich oryginalnej pracy i oferuje błyskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie nowych rynków. Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o swojej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to - ogarnąć swoje człowieczeństwo.

- Daniel H. Pink, autor bestsellerów "New York Timesa" Drive i To Sell is Human (wyd. polskie Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację i Jak być dobrym sprzedawcą)
Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiąganie wzrostu na zatłoczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Przemiana błękitnego oceanu znajdziesz to wszystko i jeszcze więcej, bo Kim i Mauborgne zabiorą cię w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwości wzrostu twojej firmy, bez względu na to, czy jest start-upem, małym biznesem, czy korporacją z listy Fortune 500.

- Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarządów oraz autor bestsellera "New York Timesa" Execution (wyd. polskie Realizacja)
***
W. Chan Kim i Reneé Mauborgne są profesorami strategii w INSEAD i współdyrektorami Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD. Są autorami światowego bestsellera Strategia błękitnego oceanu, książki uznawanej za najbardziej ikoniczną i najbardziej wpływową książkę o strategii, jaka kiedykolwiek powstała. Strategia błękitnego oceanu jest bestsellerem w pięciu krajach i ukazała się w rekordowej liczbie czterdziestu czterech wersji językowych. Kim i Mauborgne są zaliczani do pierwszej trójki światowych guru zarządzania na liście Thinkers50 i otrzymali na całym świecie wiele nagród i wyróżnień. Są członkami Światowego Forum Ekonomicznego i założycielami Globalnej Sieci Błękitnego Oceanu blueoceanshift.com.

Książka „Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes.

Książka posiada 359 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza..."
W. Chan Kim, Renee Mauborgne - autor m.in.:
Strategia błękitnego oceanu. Początek - okładka książki
Strategia błękitnego oceanu. Początek W. Chan Kim, Renee Mauborgne;
Produkty podobne:
Strategia błękitnego oceanu. Początek - okładka książki
Strategia błękitnego oceanu. Początek... W. Chan Kim, Renee Mauborgne
Konsumpcja we współczesnej gospodarce - okładka książki
Konsumpcja we współczesnej gospodarce rynkowej Urszula Łangowska-Szczęśniak, Aleksandra Dudek (red. nauk.)
Wpływ kryzysu na zachowania przedsiębiorstw - okładka książki
Wpływ kryzysu na zachowania przedsiębiorstw oraz... Zbigniew Zioło, Tomasz Rachwał (red.)
Przemiany struktur lokalnych i - okładka książki
Przemiany struktur lokalnych i regionalnych sektora... Zbigniew Zioło, Tomasz Rachwał (red.)
Przemiany w gospodarce światowej. - okładka książki
Przemiany w gospodarce światowej. Wybrane aspekty Janina Pach, Dorota Murzyn (red.)