pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
W. Chan Kim

W. Chan Kim - autor


okładka książki - Strategia błękitnego oceanu Przemiana. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Strategia błękitnego oceanu Przemiana. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i...
47.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia błękitnego oceanu. Początek
W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Strategia błękitnego oceanu. Początek

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa...
51.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

pudełko audiobooku - Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET
W. Chan Kim, Renee Mauborgne, Tony Hsieh, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: twarda;
Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim,...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Strategia błękitnego oceanu (CD mp3)
W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Strategia błękitnego oceanu (CD mp3)

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2008; Rodzaj nośnika: twarda;
Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia błękitnego oceanu
W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Strategia błękitnego oceanu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: twarda;
Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju...
pozycja niedostępna