pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń...
książka:

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 158x233 mm
EAN: 9788380874008
ISBN: 978-83-8087-400-8
Data: 2018-01-25
Cena: 36.59  Cena wydawcy: 54.90 zł Oszczędzasz: 18.31 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna - W. Chan Kim, Renée Mauborgne - opis książki:

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

"Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia "błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.

Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.

Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Książka „Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes.

Książka posiada 352 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń..."
W. Chan Kim, Renée Mauborgne - autor m.in.:
Strategia błękitnego oceanu. Początek - okładka książki
Strategia błękitnego oceanu. Początek W. Chan Kim, Renee Mauborgne;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Winning znaczy zwyciężać - okładka książki
Winning znaczy zwyciężać Suzy Welch, Jack Welch
Nowy Jednominutowy Menedżer - okładka książki
Nowy Jednominutowy Menedżer Ken Blanchard, Spencer Johnson
Błysk! Potęga przeczucia - okładka książki
Błysk! Potęga przeczucia Malcolm Gladwell
Produkty podobne:
Rewolucja Six Sigma - okładka książki
Rewolucja Six Sigma George Eckes
Zbiór zadań z mikroekonometrii - okładka książki
Zbiór zadań z mikroekonometrii Marek Gruszczyński, Damian Przekop
Jak skutecznie omijać nie w biznesie - okładka książki
Jak skutecznie omijać nie w biznesie Vincent Harris, Harlan Goerger