pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży

Dane szczegółowe:
Producent: Placet
Rok wyd.: 1999
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
EAN: 2353718012680
ISBN: 83-8542-808-9
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozyskiwać, jak sporządzić plan marketingu i reklamy, jakie usługi świadczą agencje reklamy i jak korzystnie z nimi współpracować,jak sporządzić plan kampanii reklamowej, jak być kreatywnym i tworzyć pomysłową promocję, jakie środki zapewniają aktywizację sprzedaży, jak budować IMAGE przedsiębiorstwa, jakie są etyczne i prawne uregulowania reklamy.

Książka "Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży" - Tadeusz Sztucki - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 224 stron i została wydana w 1999 r.