pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Promocja. Podręcznik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 1999
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 978830206716703
ISBN: 83-0206-716-7
Data: 2010-03-09
Cena wydawcy: 26.78 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

W książce zawarto podstawowe wiadomości dotyczące marketingu, jakości obsługi, elementów psychologii związanych ze sprzedażą. Szczególną uwagę autorzy zwrócili na problematykę promocji, omawiając narzędzia promocji konsumenckiej, handlowej i biznesowej. Przedstawiono także pojęcie reklamy, jej cele i rodzaje. Bogaty materiał ilustracyjny, przykłady oraz słowniczek pojęć zapewniają łatwy sposób przyswajania wiedzy. Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i uczniów szkół ekonomicznych, kupieckich i handlowych.

Podręcznik „Promocja. Podręcznik” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.