pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Prosperity słabości - okładka książki
Prosperity słabości pozycja dostępna
książka:

Promocja miast. Nowa Perspektywa

Dane szczegółowe:
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 195x277 mm
EAN: 9788392851851
ISBN: 978-83-928518-5-1
Data: 2014-11-14
Cena wydawcy: 130.00 złpozycja niedostępna

Promocja miast. Nowa Perspektywa - Anna Proszowska-Sala, Magdalena Florek - opis książki:

Marka miasta to jego opowieść. Opowieść, która nigdy się nie kończy. Trzeba ją snuć na tyle umiejętnie, aby zachwycała i pociągała za sobą tysiące ludzi. Najważniejszym zadaniem jakie stoi przed promocją miast i regionów to uczynić ją bardziej niezwykłą, inspirującą, przekonującą i skuteczną.

Wierzymy w świadome kreowanie marki miasta. Wierzymy w kreowanie marki miasta przez instytucje, ale też mieszkańców: parkingowego, właściciela restauracji, barmana, taksówkarza, pracownika urzędu i recepcjonistki w hotelu. Wierzymy w promocję miasta, ale przede wszystkim w jej NOWĄ PERSPEKTYWĘ!

Książka „Promocja miast. Nowa Perspektywa” - oprawa twarda - Wydawnictwo .

Książka posiada 280 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Promocja miast. Nowa Perspektywa"
Anna Proszowska-Sala, Magdalena Florek - autor m.in.:
Marketing w działalności gospodarczej. - okładka książki
Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła... Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski;