pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji

Autor książki:

Urszula Chrąchol-Barczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: edu-Libri
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 120 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788365648853
ISBN: 978-83-6564-885-3
Data: 2018-09-05
34.99 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Książka "Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji" - Urszula Chrąchol-Barczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo edu-Libri. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2018 r. Cena 34.99 zł. Zapraszamy na zakupy!