pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Profesjonalna obsługa klienta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 240x170 mm
EAN: 9788379723423
ISBN: 978-83-7972-342-3
Data: 2021-03-01
Cena wydawcy: 42.59 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Obsługa klienta jest związana z każdym rodzajem działalności gospodarczej niezależnie od branży czy skali działalności. Różnorodność dostępnych opcji kontaktu z klientami powoduje, że wymagania w stosunku do firmy rosną. Obsługa może mieć przebieg pośredni, jak w przypadku sprzedaży internetowej czy telefonicznej lub bezpośredni, w którym pracownik spotyka się twarzą w twarz z klientem. Niezależnie od wybranego przez klienta sposobu kontaktu z firmą oczekuje on profesjonalnej obsługi.
Profesjonalnej obsługi klienta można się nauczyć. Celem monografii jest zebranie i przedstawienie najnowszych trendów w zachowaniach klientów oraz wynikających z nich zasad profesjonalnej obsługi klienta. Przestawione w książce zagadnienia będą przydatne dla menedżerów, pracowników zajmujących się obsługą klienta, jak również dla osób studiujących na kierunkach ekonomicznych.

Książka "Profesjonalna obsługa klienta" - Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Urszula Chrąchol - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2020 r.