pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pracownik call center

Autor książki:

Amelia Marczyńska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Ekonomik
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 76 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788377350065
ISBN: 978-83-7735-006-5
Data: 2014-08-26
21.41 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center.

2. Jak znaleźć pracę w call center.

3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.

Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.

Książka "Pracownik call center" - Amelia Marczyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Ekonomik. Książka posiada 76 stron i została wydana w 2011 r. Cena 21.41 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.