pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Podstawy zarządzania jakością

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 344 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 978830114324401
ISBN: 83-01-14324-X
Data:2001-01-15
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest zarówno znakomitym podręcznikiem dla studentów kierunków zarządzania, jak i wygodnym poradnikiem dla praktyków-menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami produkcyjnymi i usługowymi, poszukujących źródeł sprawdzonej głębokiej wiedzy, służącej zrozumieniu problemów kompleksowego zarządzania jakością (TQM). Przedstawia i podkreśla znaczenie pomiarów, strategii i systemów jakości we współczesnych przedsiębiorstwach, "skazanych" na konkurowanie. Podręcznik złożony jest z 3 części, w których autorzy omawiają: - podstawowe zasady TQM, - metody stosowane w TQM, - zarządzanie procesami TQM i ich doskonalenie. Głównymi zaletami książki są: - syntetyczne ujęcie tematu, - prostota i jasność wykładu, - przykłady z praktyki gospodarczej, ukazujące systemowe podejście do budowy i wdrażania polityki firmy, zmian strukturalnych i doskonalenia procesowego, - fachowe tłumaczenie znawcy tematu.

Książka "Podstawy zarządzania jakością" - Jens J. Dahlgaard, Kai Kristensen, Gopal K. Kanji - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2004 r.