pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Podstawy socjotechniki dla politologów, polityków i nie tylko
Tytuł książki:

Podstawy socjotechniki dla politologów, polityków i nie tylko

Autor książki:

Mirosław Karwat

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 286 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788379303014
ISBN: 978-83-7930-301-4
Data: 2014-10-22
Obniżka ceny! 43.12  55.00  11.88 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Podstawy socjotechniki dla politologów, polityków i nie tylko - Mirosław Karwat - opis książki:

Książka stanowi pierwszy w Polsce podręcznik systematyzujący podstawy wiedzy z socjotechniki, objaśniający podstawowe pojęcia i zależności. W odróżnieniu od nastawienia dominującego w publikacjach z zakresu teorii polityki, socjologii polityki oraz socjotechniki politycznej w książce Autor wyraźnie podkreśla, że realistyczne i praktycznie użyteczne badanie, nauczanie oraz wdrażanie socjotechniki w oddziaływaniach politycznych nie może ograniczać się do uprawnień i narzędzi działania formalnych lub nawet nieformalnych ośrodków władzy, organów kierowniczo-decyzyjnych. Co więcej, że nawet nie powinno się od tego zaczynać. Dowodzi, że kluczowym dla zrozumienia i dla praktycznego współtworzenia oraz przekształcania życia politycznego jest pojęcie wpływu, a nie władzy. Zaś wpływ wywierają w życiu politycznym siły społeczne i podmioty o bardzo różnym statusie i potencjale.

Książka „Podstawy socjotechniki dla politologów, polityków i nie tylko” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2014 r. Cena 43.12 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Podstawy socjotechniki dla politologów, polityków i nie tylko"
Mirosław Karwat - autor m.in.:
Teoria prowokacji - okładka książki
Teoria prowokacji Mirosław Karwat;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Dlaczego narody przegrywają - okładka książki
Dlaczego narody przegrywają Daron Acemoglu, James A. Robinson
Produkty podobne:
Demokracja - gospodarka - polityka. - okładka książki
Demokracja - gospodarka - polityka. Perspektywa... Radosław Markowski, Mikołaj Cześnik, Michał Kotnarowski
Public Relations. Sztuka skutecznej - okładka książki
Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji... Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska (red.)