pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
podręcznik:

Podstawowe problemy teorii wychowania fizycznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 222 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788375870152
ISBN: 978-83-7587-015-2
Data: 2012-02-16
18.28  24.80  6.52 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Podstawowe problemy teorii wychowania fizycznego - Janusz Bielski - opis książki:

Podręcznik poświęcony jest problemom ogólnej teorii wychowania oraz szczegółowym zagadnieniom teorii wychowania i rozwoju fizycznego człowieka z naciskiem na edukację dzieci i młodzieży. Autor wyjaśnia kluczowe pojęcia, takie jak "wychowanie”, "kształcenie”, "edukacja”, "kultura fizyczna”. Analizuje czynniki, środki i warunki występujące w wychowaniu fizycznym. Omawia metody kształcenia i wychowania fizycznego oraz kwestie związane z rozwojem fizycznym i motorycznym. Wiele miejsca zajmuje osoba nauczyciela, jego kompetencje, efektywność, innowacyjność, zaangażowanie i motywacja. Dużo uwagi poświęcono roli pedagoga jako promotora zdrowia i animatora aktywności fizycznej w czasie wolnym.

Jest to podręcznik dla studentów pedagogiki, nauczycieli wychowania fizycznego, a także nauczycieli akademickich.

Książka „Podstawowe problemy teorii wychowania fizycznego” - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2012 r. Cena 18.28 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Podstawowe problemy teorii wychowania fizycznego"
Janusz Bielski - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Dziecko w świecie zabawy. Zabawa - okładka książki
Dziecko w świecie zabawy. Zabawa i radość w literaturze,... Bronisława Dymara, Alina Górniok-Naglik, Jadwiga Uchyła-Zroski
Media w edukacji - szanse i zagrożenia - okładka książki
Media w edukacji - szanse i zagrożenia Bronisław Siemieniecki, Tadeusz Lewowicki (red.)
Produkty podobne:
Wizja świata - wizja dziecka w - okładka książki
Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników... Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś (red.)