pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Planowanie i strategie biznesowe

Autor książki:

Paul M. Elkin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788326444708
ISBN: 978-83-2644-470-8
Data: 2013-07-22
pozycja niedostępna

Opis książki:

Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii.

Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności.

Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek.

Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.

Książka "Planowanie i strategie biznesowe" - Paul M. Elkin - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2013 r.