pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

Autor książki:

Aleksandra Kaniewska-Sęba

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
EAN: 9788365817334
ISBN: 978-83-65817-33-4
Data: 2021-02-26
Cena wydawcy: 49.43 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej. Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod. Opis stanowi fragment Wstępu

Książka "Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej" - Aleksandra Kaniewska-Sęba - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2021 r.