pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
książka:

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2019
Oprawa: twarda
Ilość stron: 216 s.
EAN: 9788328360860
ISBN: 978-83-2836-086-0
Data: 2019-10-03
Cena: 24.70  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 15.2 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu - Ewa Wilmanowicz - opis książki:

Ty - brand klasy premium
Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację.

Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były.

W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy. Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.

O autorze
Ewa Wilmanowicz - mówca, trener, doradca zarządów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Club France Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w dziedzinie reputacji. Prelegentka Brian Tracy International Polska. Absolwentka Université d Angers i UMK. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.

Książka „Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu” - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion.

Książka posiada 216 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu"
Produkty podobne:
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych - okładka książki
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach Stephen R. Covey, Bob Whitman, Breck England