pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Opodatkowanie akcji marketingowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 148x209 mm
EAN: 9788381248983
ISBN: 978-83-8124-898-3
Data: 2018-09-25
Cena wydawcy: 139.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku.

W publikacji omówiono m.in.:
- pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym,
- loterie promocyjne i konkursy,
- rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań,
- zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur,
- najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach),
- nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację,
- dokumentowanie wykonania usług marketingowych,
- opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych,
- podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu,
- transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie "podatku u źródła", importu usług w VAT),
- najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym.

Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.

Książka "Opodatkowanie akcji marketingowych" - Katarzyna Feldo, Anna Hornowska, Michał Majczyna, Jacek Matarewicz, Danuta Mochol-Gumowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2018 r.