pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność

Autor książki:

Adam Jolly

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324601158
ISBN: 83-246-0115-5
Data: 2009-09-04
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zostań innowatorem.
Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi
  • Systematyczne metody szukania nowych pomysłów
  • Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie
  • Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie

Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.

Innowacja" -- tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.

  • Pomysły o dużej i małej wartości handlowej
  • Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja
  • Metody transferu technologii
  • Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji
  • Ustalanie strategicznych cen nowych produktów
  • Dystrybucja nowych produktów
Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.
Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.

Książka "Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność" - Adam Jolly - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2006 r.