pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa

Autor książki:

Joanna Duda, Sebastian Krzywda

Dane szczegółowe:
Wydawca: REA
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375440164
ISBN: 978-83-7544-016-4
Data: 2009-04-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Zawarto w nim treści związane z obsługą konsumentów w lokalach gastronomicznych różnego typu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii hotelowej. Materiał został podzielony na dwie części zgodnie z dwuletnim cyklem kształcenia w zakresie obsługi konsumenta. W części drugiej podręcznika znajdują się opisy techniki pracy metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowo usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

Książka "Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa" - Joanna Duda, Sebastian Krzywda - oprawa miękka - Wydawnictwo REA. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2012 r.