pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku. Pytania, refleksje,...
książka:

Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku. Pytania, refleksje, dobre rady

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 158 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788379304868
ISBN: 978-83-7930-486-8
Data: 2014-10-09
35.18  39.00  3.82 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku. Pytania, refleksje, dobre rady - Julian P. Sawiński - opis książki:

Różnorodne techniki motywowania uczniów do uczenia się i pobudzania kreatywnego myślenia, inspirowanie i rozwijanie racjonalnego myślenia uczniów, neurodydaktyka i organizowanie procesu uczenia się, problem egalitaryzmu i elitaryzmu, praca zespołowa uczniów, uczenie odpowiedzialności i samodzielności, nowoczesne technologie w szkole - to tylko niektóre z zagadnień omówionych w tym poradniku. Autor przedstawił metody aktywizowania uczniów w procesie nauczania - uczenia się, podając wiele wartościowych przykładów z praktyki pedagogicznej swojej i uznanych autorytetów w tej dziedzinie. Przedstawione działania mogą być od razu wykorzystane w praktyce szkolnej. Każdy rozdział podsumowany jest dobrymi radami dla Czytelnika oraz pytaniami sprawdzającymi wraz z wykazem literatury pogłębiającej omawiane zagadnienia, co inspiruje do aktywnej pracy z poradnikiem.

Książka „Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku. Pytania, refleksje, dobre rady” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 158 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku. Pytania, refleksje,..."
Julian P. Sawiński - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Dzieci wszechświata. Biblioteka - okładka książki
Dzieci wszechświata. Biblioteka Montessori Michael Duffy, D Neil Duffy
Kultura szkoły. Studium teoretyczno-empiryczne - okładka książki
Kultura szkoły. Studium teoretyczno-empiryczne Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska