O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką. Seria: Media początku XXI wieku
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 218 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788375454994 |
ISBN: | 978-83-7545-499-4 |
Data: | 2014-02-19 |
O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką. Seria: Media początku XXI wieku - opis książki:
"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej." prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Książka „O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką. Seria: Media początku XXI wieku” - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR.
Książka posiada 218 stron i została wydana w 2013 r.