pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką....
Księgarnia »
Książki »
książka:

O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką. Seria: Media początku XXI wieku

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788375454994
ISBN: 978-83-7545-499-4
Data: 2014-02-19
Cena: 34.17  Cena wydawcy: 39.00 zł Oszczędzasz: 4.83 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką. Seria: Media początku XXI wieku - opis książki:

Tom 23. serii Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej." prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Książka „O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką. Seria: Media początku XXI wieku” - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR.

Książka posiada 218 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką...."
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach. - okładka książki
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach. Seria:... Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab (red.)