pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nie tylko logotyp. Wróżnienie i przynależność w biznesie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Branta
Rok wyd.: 2004
Oprawa: twarda
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 230x230 mm
EAN: 9788389073570
ISBN: 83-89073-57-9
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 58.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji - strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół własnej misji i celów.

Książka "Nie tylko logotyp. Wróżnienie i przynależność w biznesie" - Anna M. Nikodemska-Wołowik - oprawa twarda - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2004 r.