pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Klucz do zrozumienia nabywcy. Jakościowe badania marketingowe

Dane szczegółowe:
Wydawca: grupa verde
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788392754503
ISBN: 978-83-9275-450-3
Data: 2008-11-14
20.53 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barcelona, 2002-HTW Dresden, 1997-Copenhagen Business School, 1995- University of Wales, Cardiff, 1992- University of Strathclyde, Glasgow, 1991-University of Economic Sciences i Indiana University School of Business, Budapeszt), autorka licznych publikacji prasowych i konferencyjnych oraz cenionych podręczników (najważniejsze książki: "Jakościowe badania marketingowe", PWE, Warszawa 1999, "Zasady skutecznej prezentacji w biznesie", Wyd. UG, Sopot 2000, "Marketing. Studia przypadków", Wydawnictwo UG, Sopot 2002 /redaktor i współautor/, "Nie tylko LOGOtyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie", Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Gdańsk 2004); członek prestiżowej organizacji IESE Business School Alumni Association; Doświadczenia praktyczne: aktualnie współpracuje z Grupą A5 oraz Ki M Atelier jako specjalista ds. badań marketingowych; współpracowała m.in. z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów, z wydawnictwem VIPress Poland Ltd, IUM Eurotest i Pracownią Badań Społecznych w Sopocie, odbyła praktykę zawodową w Sparkasse Kiel, RFN

Książka "Klucz do zrozumienia nabywcy. Jakościowe badania marketingowe" - Anna M. Nikodemska-Wołowik - oprawa miękka - Wydawnictwo grupa verde. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2008 r. Cena 20.53 zł. Zapraszamy na zakupy!