pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Anna M. Nikodemska-Wołowik - książki lub utwory autora


Klucz do zrozumienia nabywcy. Jakościowe badania marketingowe - okładka książki
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Klucz do zrozumienia nabywcy. Jakościowe badania marketingowe

Książka. Wydawnictwo: grupa verde ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barcelona,...
Cena: 19.16  Cena wydawcy: 28.00 zł Oszczędzasz: 8.84 
do koszyka

Nie tylko logotyp. Wróżnienie i przynależność w biznesie - okładka książki
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Nie tylko logotyp. Wróżnienie i przynależność w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Branta ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji - strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół własnej misji i...
pozycja niedostępna

Zasady skutecznej prezentacji w biznesie - okładka książki
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Zasady skutecznej prezentacji w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

Marketing. Studia przypadków - okładka książki
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Marketing. Studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna