pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Najważniejsi klienci czyli key account management w praktyce

Autor książki:

Sławomir Turek

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788388970672
ISBN: 83-88970-67-4
Data: 2006-01-09
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta jest napisana na podstawie 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. W książce tej znajdują się doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertela strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Większość zamieszczonych w książce przykładów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiązań pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (Hi Tech), niemniej jednak można je z łatwością zaadaptować do innych branż, uzyskując w ten sposób nowe mechanizmy, które mogą być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych.

Książka "Najważniejsi klienci czyli key account management w praktyce" - Sławomir Turek - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2006 r.