pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Najtrudniejsze w tym co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych...
książka:

Najtrudniejsze w tym co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
EAN: 9788328359581
ISBN: 978-83-2835-958-1
Data: 2019-09-25
Cena: 33.07  Cena wydawcy: 49.90 zł Oszczędzasz: 16.83 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Najtrudniejsze w tym co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi - Ben Horowitz - opis książki:

Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie - również emocjonalne.

Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.

Z tej książki dowiesz się:
jak walczyć o przetrwanie firmy;
jak zwalniać i degradować pracowników - również tych, których bardzo się lubi i szanuje;
jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki;
jak pielęgnować w zespole właściwego rodzaju ambicję;
jak pielęgnować w sobie najlepsze cechy lidera;
co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua;
jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym;
kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy.

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie!
O autorze
Ben Horowitz - jest współzałożycielem i partnerem generalnym Andreessen Horowitz, firmy venture capital z siedzibą w Dolinie Krzemowej. Był jednym z założycieli oraz dyrektorem wykonawczym Opsware (dawniej Loudcloud), która w 2007 roku została kupiona przez firmę Hewlett-Packard za 1,6 mld dolarów. Zdobył bardzo szerokie doświadczenie zawodowe: pracował jako inżynier oprogramowania, zakładał i prowadził firmy, był też CEO i inwestorem. Prowadzi niezwykle popularnego bloga, a jego historia wielokrotnie pojawiała się w takich pismach, jak Wall Street Journal, New York Times, New Yorker, Fortune, Economist, Bloomberg Businessweek.

Książka „Najtrudniejsze w tym co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi” - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion.

Książka posiada 320 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Najtrudniejsze w tym co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych..."
Produkty podobne:
Modele i strategie biznesu w obszarze - okładka książki
Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji... Bogdan Nogalski, Agnieszka Anna Szpitter, Jan Brzóska
Zarządzanie ochroną marki - okładka książki
Zarządzanie ochroną marki Penelope N. Post, Richard S. Post