pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Multimedia w biznesie

Autor książki:

Agnieszka Szewczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788372519610
ISBN: 978-83-7251-961-0
Data: 2009-02-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.
Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.

Książka "Multimedia w biznesie" - Agnieszka Szewczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2008 r.