pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Metafory we współczesnej reklamie

Autor książki:

Klaudia Cymanow-Sosin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788361201786
ISBN: 978-83-61201-78-6
Data: 2010-10-22
Cena wydawcy: 29.67 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka podejmuje istotny dla każdego człowieka w XXI wieku temat wykorzystywania specyficznych kodów i chwytów które manipulują odbiorcą reklam. Zarówno z codziennych obserwacji jak i potwierdzających te intuicje badań wynika iż na temat perswazji reklamowej powstało wiele mitów a wiedza użytkowników mediów ma charakter często obiegowy.

Klaudia Cymanow-Sosin

Książka "Metafory we współczesnej reklamie" - Klaudia Cymanow-Sosin - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2010 r.