pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

Autor książki:

Lucyna Witek

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 294 s.
Wymiar: 155x235 mm
EAN: 9788374836791
ISBN: 978-83-7483-679-1
Data: 2009-08-04
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.
Autorka odpowiada między innymi na pytania: * jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży? * jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów? * jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową? * jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt? * jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu? Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

Książka "Merchandising w małych i dużych firmach handlowych" - Lucyna Witek - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2007 r.