pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Merchandising

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 121 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788374173759
ISBN: 978-83-7417-375-9
Data: 2005-07-04
Cena wydawcy: 27.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Głównym celem pracy jest zdefiniowanie pojęcia "merchandising", przy założeniu, że zasadne jest rozróżnienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent położono na merchandisingu handlowym, wychodząc z założenia, że jest to zagadnienie bogatsze treściowo, stąd szczególnie został rozwinięty fragment dotyczący technik merchandisingu handlowego. Wydanie trzecie zostało rozszerzone o rozdział szósty zawierający praktyczne wskazówki dotyczące ekspozycji wybranych grup produktów zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych głównie na sprzedaż towarów tej kategorii.
Praca została przygotowana jako podręcznik dla studentów, ale może być przydatna dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się handlem, ponieważ w dużym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego działania".

Książka "Merchandising" - Barbara Borusiak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Książka posiada 121 stron i została wydana w 2009 r.