pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Barbara Borusiak

Barbara Borusiak - autor


okładka książki - Paradygmat zrównoważonego rozwoju lokalnego i regionalnego we współczesnej gospodarce
Barbara Borusiak, Kazimierz Pająk (red.)

Paradygmat zrównoważonego rozwoju lokalnego i regionalnego we współczesnej gospodarce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zgromadzony w prezentowanej publikacji materiał ma duży aspekt aplikacyjny. Zawarte w nim analizy dają czytelnikowi poprawną merytorycznie i komunikatywnie wyrażoną wiedzę z zakresu ekonomii, polityki gospodarczej, prawa administracyjnego i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowe wyzwania gospodarcze a problemy zarządcze w przedsiębiorstwie
Barbara Borusiak, Kazimierz Pająk (red.)

Nowe wyzwania gospodarcze a problemy zarządcze w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Recenzowana monografia jest swoistym podsumowaniem procesu kształtowania się nowego systemu zarządczego w gospodarce rynkowej z perspektywy doktorantów UEP i innych polskich uczelni.W sumie adresowana jest ona zarówno do młodego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ekonomika handlu. Podręcznik cz. 2
Halina Szulce, Barbara Borusiak, Magdalena Małkowska-Borowczyk

Ekonomika handlu. Podręcznik cz. 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podręcznik do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. Numer dopuszczenia:...
pozycja niedostępna

okładka książki - Modele wzrostu przedsiębiorstw handlu detalicznego
Barbara Borusiak

Modele wzrostu przedsiębiorstw handlu detalicznego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Sektor handlu detalicznego jest jednym z najstarszych sektorów gospodarki. Od początku swego istnienia przeszedł jednak ogromne zmiany, których zakres i tempo nasiliły się szczególnie w ostatnich latach. Zmiany te polegają nie tylko na powstawaniu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Merchandising
Barbara Borusiak

Merchandising

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Głównym celem pracy jest zdefiniowanie pojęcia merchandising, przy założeniu, że zasadne jest rozróżnienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent położono na merchandisingu handlowym, wychodząc z założenia,...
pozycja niedostępna