pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów. Seria: Edukacja medialna. Podręcznik akademicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 286 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788360501153
ISBN: 83-60501-15-7
Data: 2006-01-17
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka z serii "Edukacja medialna. Podręcznik akademicki" przybliżająca najważniejsze idee i problemy odnoszące się do ekonomicznej strony działalności mediów. Zawiera charakterystykę najważniejszych kategorii poznawczych z zakresu teorii ekonomicznej. Autorzy wyjaśniają przedmiot i zakres ekonomiki mediów, tłumaczą jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, co znaczy konkurencja monopolistyczna i konkurencja doskonała, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej. Jej odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi. Seria "Edukacja medialna. Podręcznik akademicki" została nagrodzona Medalem podczas XII Targów Edukacyjnych Edukacja 2007 w Kielcach

Książka "Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów. Seria: Edukacja medialna. Podręcznik akademicki" - Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2006 r.