Opis książki:
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku. Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.
Książka "Media dwudziestolecia" - Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca, Ryszard Kajzer - oprawa miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2022 r. Cena 27.72 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.