pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 157x230 mm
EAN: 9788372518194
ISBN: 978-83-7251-819-4
Data: 2009-03-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące miedzy nimi „sprzężenia zwrotne” wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. Na współczesnym rynku, w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie przedsiębiorstwem powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka.

Książka "Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem" - Tadeusz Wojciechowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2007 r.