pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing wirusowy w internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324621248
ISBN: 978-83-246-2124-8
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
  • Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
  • Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
  • Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
  • Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
  • Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć

Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii
Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!

Książka "Marketing wirusowy w internecie" - Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2009 r.