pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing wirtualny

Autor książki:

Andrzej Sznajder

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 247 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788388597787
ISBN: 83-8859-778-7
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Omówione zagadnienia : możliwości Internetu w kontekście najnowszych osiągnięć koncepcji marketingowych, sposoby gromadzenia danych dotyczących segmentów rynkowych, prawne uwarunkowania funkcjonowania Internetu. Zastosowanie Internetu w pierwotnych i wtórnych badaniach marketingowych, przydatność Internetu w procesie tworzenia produktu, reklama, public relations, sponsoring i strategie promocyjne w Internecie, dystrybucja oraz handel w sieci - cybersklepy, rozwój organizacji wirtualnych.

Książka "Marketing wirtualny" - Andrzej Sznajder - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 247 stron i została wydana w 2002 r.