pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 381 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372052995
ISBN: 978-83-7205-299-5
Data: 2012-10-31
Cena wydawcy: 52.36 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wiek XXI przyniósł ze sobą zmiany w otoczeniu szkół wyższych, wynikające m.in. z niekorzystnych tendencji demograficznych, przemian w sposobach finansowania uczelni, procesów globalizacyjnych, dynamicznego rozwoju technologicznego i informacyjnego oraz przemian w potrzebach i oczekiwaniach kandydatów na studia.

Naturalną konsekwencją rozwoju rynku szkół wyższych jest konieczność zmian w orientacji marketingowej tych instytucji. Zmiany te obejmują nie tylko potrzebę dostosowania wykorzystywanych instrumentów do pojawiających się wyzwań, ale także zmianę postrzegania roli marketingu na uczelniach.

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, podejmuje próbę odpowiedzi na pytania związane z aktualnymi kierunkami rozwoju marketingu w szkołach wyższych:
• Czy orientacja marketingowa zapewnia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej
• W jaki sposób pozycjonować szkoły wyższe na rynku usług edukacyjnych
• Jak wdrożyć i stosować zintegrowaną komunikację marketingową i szerzej zintegrowany marketing
• Jak wykorzystywać niestandardowe media i działania umożliwiające zbudowanie trwałych przewag konkurencyjnych
• Jaka jest przyszłość marketingu w szkołach wyższych

Te i inne pytania są inspiracją do poszukiwania nowych pomysłów, rozwiązań i umiejętności, które umożliwią uczelniom sprostanie wymaganiom konkurencyjnego rynku.

Książka nie daje pełnej odpowiedzi na wszystkie pytania, jednakże inspiruje do przemyśleń, pobudza do dalszej dyskusji i zachęca do podjęcia działań umożliwiających wykorzystanie rozwiązań wypływających z zachodzących na naszych oczach przemian w orientacji marketingowej szkół wyższych.

Książka "Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej" - Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 381 stron i została wydana w 2012 r.