pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Grażyna Nowaczyk

Grażyna Nowaczyk - autor


okładka książki - Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki
Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Rynek edukacyjny w Polsce osiągnął etap dojrzałości, co wymusza krytyczne spojrzenie na dotychczasowe strategie zarządzania marketingowego realizowane przez uczelnie. W trosce o wzmacnianie pozycji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej
Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Wiek XXI przyniósł ze sobą zmiany w otoczeniu szkół wyższych, wynikające m.in. z niekorzystnych tendencji demograficznych, przemian w sposobach finansowania uczelni, procesów globalizacyjnych, dynamicznego rozwoju technologicznego i informacyjnego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing szkół wyższych
Maciej Kolasiński, Grażyna Nowaczyk

Marketing szkół wyższych

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Marketing szkół wyższych jest pracą zbiorową grona autorów, którzy podjęli wspólną idee określenia podstaw i zakresu stosowania marketingu w polskich uczelniach. Wśród autorów znajdują się m.in. wybitni profesorowie marketingu, znawcy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą
Piotr Lisiecki, Grażyna Nowaczyk (red.)

Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Marketingowe zarządzanie uczelnią staje się niezbędne wskutek: masowego charakteru usług edukacji wyższej, ograniczania ich dotowania poprzez środki będące w dyspozycji państwa, intensyfikacji konkurencji w skali lokalnej, krajowej i...
pozycja niedostępna