pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w organizacjach non-profit

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 158x230 mm
EAN: 9788372517173
ISBN: 978-83-7251-717-3
Data: 2008-11-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek „myślenia strategicznego" w organizacjach non-profit oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji.
Pojęcie organizacji non-profit czy też organizacji „niekomercyjnej" staje się także i u nas coraz bardziej popularne. Dobrze więc, że Autorzy - znani od lat jako wybitni specjaliści od marketingu - podjęli się trudnego zadania przybliżenia szerszemu gronu czytelników wielu pojęć, definicji, charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania organizacji non-profit. Ten nowy typ organizacji przedkładającej motywację humanitarną nad ekonomiczną i zorientowanej na realizację celów społecznie użytecznych staje się nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. W celu funkcjonowania takich organizacji, a także ich rozwoju niezbędnym staje się przyjęcie dla nich orientacji marketingowej uwzględniającej zaspokojenie oczekiwań i potrzeb odbiorców, ale i umożliwiającej pozyskiwanie donatorów (darczyńców) wspierających ten typ działalności.
Autorzy wykorzystując swoją wiedzę i erudycję oraz własne doświadczenia starają się nam przybliżyć bardzo ważny problem funkcjonowania organizacji non-profit we współczesnej gospodarce. Książka może też być cennym podręcznikiem dla szerokiego grona studentów i doktorantów zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania marketingowego.

Książka "Marketing w organizacjach non-profit" - Andrzej Limański, Ireneusz Drabik - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2007 r.