pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Marketing usług logistycznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788379302406
ISBN: 978-83-7930-240-6
Data: 2014-04-09
Cena: 41.89 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing usług logistycznych - Joanna Dyczkowska - opis książki:

Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach - pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.

Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników.

W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.

Książka „Marketing usług logistycznych” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 192 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing usług logistycznych"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Smart logistics - okładka książki
Smart logistics Izabela Dembińska, Marzena Frankowska, Magdalena Malinowska, Blanka Tundys
Produkty podobne:
Zarządzanie marketingowo-logistyczne. - okładka książki
Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Kontekst... Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
Branża TSL w przykładach i ćwiczeniach - okładka podręcznika
Branża TSL w przykładach i ćwiczeniach Paweł Andrzejczyk, Paweł Fajfer