pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing. Seria: Biblioteka sukcesu Brana Tracy
książka:

Marketing. Seria: Biblioteka sukcesu Brana Tracy

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 118 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788380878051
ISBN: 978-83-8087-805-1
Data: 2019-09-19
Cena: 17.30  Cena wydawcy: 29.90 zł Oszczędzasz: 12.6 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing. Seria: Biblioteka sukcesu Brana Tracy - Brian Tracy - opis książki:

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki.

Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
- Budować bazę klientów
- Wyróżnić się na tle konkurencji
- Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
- Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
- Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
- Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
- Naprawdę skoncentrować się na kliencie
- W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
- Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako "inspirujące, zabawne, informujące i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Książka „Marketing. Seria: Biblioteka sukcesu Brana Tracy” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes.

Książka posiada 118 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing. Seria: Biblioteka sukcesu Brana Tracy"
Brian Tracy - autor m.in.:
Pocałuj tę żabę. 12 metod zamiany - pudełko audiobooku
Pocałuj tę żabę. 12 metod zamiany problemów w... Brian Tracy, Christina Tracy-Stein;
Produkty podobne:
Audyt marketingowy - okładka książki
Audyt marketingowy Wioleta Dryl
Skuteczny e-mail marketing - okładka książki
Skuteczny e-mail marketing Artur Maciorowski
Content. Elementarna cząstka marketingu - okładka książki
Content. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski